Головна/Новини МІБ

Новини МІБ

 

 

Вітаємо!

"Під час війни виживають тільки ринки життєво необхідних товарів та послуг.

Бізнес-освіта до них не належить.  У період абсолютних  ризиків не тільки для бізнесів, але й для життя людей підприємці та управлінці точно не будуть інвестувати в освіту. Тим більш в довгострокове навчання на МВА."

Приблизно такий прогноз ми отримали  у жовтні 2022 і … оголосили новий набір в групи MBA.

Це було тотально емоційне рішення топменеджменту бізнес-школи, скероване вірою в незламність українського бізнесу.

 

Про важкі й не дуже, доленосні й життєствердні. Про такі рішення говорили на січневому модулі програми Executive MBA.

Від рішення, що в першу чергу робити, коли нарешті дали світло: їсти, уроки з дітьми, закривати робочі питання чи виконувати домашні завдання бізнес-школи, до рішення, чи варто взагалі їхати в МІБ, повертатись до навчання, чи зараз не на часі?

І одне з таких рішень було прийняте слухачами програми ЕМВА 21 генерації. Було багато роздумів, вагань, були зустрічі, листування і врешті, повернення за парти МІБ.

 

Хто не ризикує, той, врешті, не п’є шампанського. Всі ми знаємо це прислів’я. Проте, дуже добре розуміємо, що неконтрольований ризик, може потопити підприємство. Тож, вчимося ризиками управляти, прораховувати та розуміти можливі наслідки.

 

Дата: 24 січня 2023 (вівторок), 18:00

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Кого запрошуємо:

  • власників та топменеджерів великих компаній;
  • підприємців із сегмента малого та середнього бізнесу;
  • керівників різного рівня;
  • фахівців, що планують управлінську кар’єру;
  • тих, хто планує створити власний бізнес.

 

Війна росії в Україні призвела до появи значних викликів не тільки в економічній, а й у соціальній та освітянській сферах. Зруйновані міста, пошкоджені інфраструктурні об’єкти, проблеми з електропостачанням, зв’язком та комунікацією - лише невелика частина тих умов, в яких нині опинились українці. Попереду – складний період економічного відновлення і хто, як не ми, повинні забезпечити базове підґрунтя цим процесам після перемоги. Саме завдяки наданню освітніх послуг, з метою розвитку інтелектуальних, креативних навичок наших слухачів – нинішніх та майбутніх підприємців – наша бізнес-школа зі свого боку хоче підтримати українську економіку.

Серед курсів, які ми пропонуємо до вивчення, особливої актуальності нині набувають саме ті, які дають практичний інструментарій реалізації бізнес-стратегій та ведення підприємницької діяльності.

 

Завзятість та наполегливість, впертий рух до мети попри все. Непереборне бажання розвиватися та досягати. Це все про слухачів програми General MBA. Попри значні проблеми з електропостачанням, відключення води та інтернету наші слухачі не полишили бажання навчатися.

Цього разу на слухачів програми очікував досить складний модуль, наповнений фінансовими дисциплінами та навіть з бонусним заняттям з Фінансового менеджменту. І все задля того, аби отримати максимально широкі та глибокі знання для розвитку справді успішної власної справи.

 

«Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти щонайменше вдвічі швидше!»

Цей відомий вираз з популярної казки «Аліса в Країні Див» досить добре відомий слухачам програми Executive MBA, адже вони чудово знають як важливо розвиватися та не стояти на місці, щоб досягти бажаного.

 

Невизначеність – це поняття, яке хвилювало уми мислителів, вчених, підприємців і, нарешті, простих людей протягом тривалого періоду людської цивілізації. У найбільш поширеному розумінні невизначеність трактують як альтернативу визначеності, тобто повному детермінізму (передбачуваності).

 

З часів давньогрецької філософії ставлення до невизначеності було радикальним, тобто унеможливлювався її детермінізм. «Щодо мене, усе, що я знаю, – це те, що я нічого не знаю». Так висловився Сократ, і його авторитет в ті часи був незаперечним. Іноді ставлення до невизначеності виражали більш художньо. Зокрема, за словами Вольтера, «невизначеність – це незручна позиція. Але визначеність абсурдна».

 

В час будь-якої турбулентності макросередовища підприємства, і, зокрема, в епоху COVID-19 та у воєнний час, підприємці згадують про необхідність застосування осмисленої, агресивної та ефективної маркетингової політики компанії. Класично, необхідність в маркетингу виникла з причини перевиробництва, а отже пропозиції однотипних товарів на конкурентних ринках. Але треба розуміти, що будь-які потрясіння, які виникають в маркосередовищі ведуть до основної проблеми бізнесу – це обмеження платоспроможного ринкового попиту в кількісних та вартісних категоріях. Відповідно, підприємства стикаються з проблемами щодо реалізації продукції, маржинальності продажів та отримання прибутків з однієї сторони, а з іншої – відчувають агресивні дії конкурентів при обмеженому розміру ринку. В такому випадку, споживач має безліч альтернатив по найкращій ціні, а тому, у нього виникає абсолютна сила стосовно компанії-продавця.

 

Днями в аудиторіях Міжнародного інституту бізнесу знову було гамірно та інформаційно потужно. Адже відбувся re-start програми General MBA. Слухачі цієї програми не одразу наважилися повернутися за парти. Були страхи, сумніви, хвилювання за безпеку та, власне, необхідність продовжувати навчання. Але, врешті-решт, зібралися та з ентузіазмом повернулись за парти.

Цього разу слухачам та інституту довелося пережити новий досвід: об’єднання двох груп в одну міксовану спільноту, яка в свою чергу поділилась на онлайн слухачів та оффлайн слухачів. Бо бажання навчатись та розвиватись значно більше, ніж якісь там кордони та тисячі кілометрів. А деякі з наших слухачів ще й виявились готові до навчання в різних часових поясах (бо коли в МІБ повним ходом іде навчальний процес в них глибока ніч). Та хто ж думатиме про сон, коли особистий розвиток не стоїть на місці, а мозок невпинно потребує нової корисної інформації?!