Головна/Новини МІБ

Новини МІБ

 

 

“Be in Brilliant Company” - девіз глобальної організації Association of MBAs, яка займається міжнародною акредитацією бізнес-шкіл. Всього 277 закладів бізнес-освіти зі всього світу мають акредитацію АМВА, і МІБ є одним з них.

 

Дата: 4 квітня (четвер), 18:00 (тривалість 1 година)

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Учасники зустрічі: власники, фахівці, що відповідають за розвиток та навчання персоналу, керівники функціональних підрозділів, а також фахівці, зацікавлені в покращенні та оптимізації виробничих процесів.

 

Sliusarchuk

 

Авторка статті: Юлія Ісаєнко,

Кандидат технічних наук, доцент кафедри бізнес-адміністрування МІБ, сертифікований REFA-тренер, член міжнародного союзу РЕФА

 

 

Ще один складний рік позаду. Ми боролися, працювали, донатили, допомагали, вірили, навчали, підтримували, дякували. І насправді продовжуємо це робити і зараз.

Ми безмежно вдячні Збройним Силам України за їх відданість, мужність та стійкість. Ми вдячні українському народові за єдність та взаємодопомогу. Ми вдячні підприємцям, які продовжують будувати та розвивати бізнеси в Україні.

Традиційно кінець року є часом для підбиття підсумків та побудови планів на майбутнє. І ми у МІБ також робимо це щороку.

 

Ця осінь не була б такою насиченою, якби МІБ не відновив ще одну зі своїх програм – програму The Chartered Institute of Marketing (CIM) Level 6 Diploma in Professional Marketing.

Як і очікували наші слухачі, плеяда зіркових тренерів цієї програми розпочала роботу, і ми вже маємо що розповісти!

Зазвичай, навчальні дні наших слухачів діляться на кілька сегментів: лекційна частина, де тьютори викладають теоретичну частину за навчальним планом СІМ, практична – групові та індивідуальні роботи прямо під час заняття та зустрічі із запрошеними спікерами. Так, від початку навчання було запрошено трьох спікерів, які поділилися своїм досвідом з нашими слухачами.

 

Минулий навчальний модуль для груп General MBA був спільний: навчались всі разом в одній аудиторії. Навчання було вирішено провести у незвичному, ігровому форматі, розробленому спеціально для МІБ Оленою Рижковою. Такий формат називається Communication Week, і покликаний він поглибити вже отримані під час навчання знання з комунікацій, формування команд та ведення переговорів. Крім цього, це можливість більше дізнатися про себе, ближче познайомитися з однокурсниками, налагодити дружні та, можливо, ділові стосунки.

Тож, чим займалися впродовж тижня наші студенти General МВА?

 

Sliusarchuk

 

Оксана Слюсарчук,

Тьюторка СІМ, маркетинг-директорка компанії Philips Ukraine, а також регіональний бізнес-лідер категорії MCC в регіоні центральної та східної Європи Philips СЕЕ.

 

Програми МВА, особливо зараз, під час війни, набувають особливу цінність, але водночас багато власників та топ менеджерів українських та іноземних компаній вагаються, чи потрібно їм витрачати такі нині дефіцитні ресурси, як час та гроші, на навчання? Але ж сумніви – це шлях до істини, тому ми хотіли би подискутувати з вами, шановні читачі, на тему необхідності МВА. А раптом МВА вам не потрібен?

Нижче сумніви, якими ділились майбутні студенти МВА щодо навчання.

 

Дата: 7 листопада (вівторок), 18:00 (тривалість 1 година)

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Учасники зустрічі: власники, фахівці, що відповідають за розвиток та навчання персоналу, керівники функціональних підрозділів, а також фахівці, зацікавлені в покращенні та оптимізації виробничих процесів.

 

Воєнний стан переформатував чимало бізнес-процесів через релокацію офісів і потужностей, евакуацію персоналу, дистанційну роботу й чергову вимушену діджиталізацію… Попри те, що українські підприємці працюють в таких умовах вже майже півтора роки, а багато з них адаптувалися та переналаштувалися, все ще виникає чимало питань щодо правильного впровадження та використання таких інструментів, як електронні документи.

До кого звертатися в таких випадках, як не до фахівця, який пройшов усі ці процеси на практиці й  може поділитися знаннями, підказати алгоритм дій, дати поради?