Головна/Новини МІБ

Новини МІБ

 

 

Чи буває забагато інформації у наш бурхливий час? Коли все стрімко змінюється, коли потрібно аналізувати із дня у день ситуацію, аби приймати найкращі рішення для розвитку своєї компанії…

Ні, забагато інформації не буває. Ось і ми в Міжнародному інституті бізнесу так вирішили. Тому для груп, які вже прослухали курс з міжнародного бізнесу від українських викладачів запросили американського викладача з його експертною думкою щодо виведення наших, українських, компаній на міжнародні ринки. Зокрема на американський ринок.

 

Триває весняний набір на програми МВА і ми отримуємо значну кількість запитань від аплікантів.

Ми звернулися до слухачки Executive MBA Карини Яровенко за коментарями щодо її особистого досвіду навчання. Сподіваємося інформація стане в нагоді всім хто зараз знаходиться у процесі вибору програми.

 

Дата: 20 квітня 2023 (четвер), 18:00

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Кого запрошуємо:

  • власників та топменеджерів великих компаній;
  • підприємців із сегмента малого та середнього бізнесу;
  • керівників різного рівня;
  • фахівців, що планують управлінську кар’єру;
  • тих, хто планує створити власний бізнес.

 

Оптимізація виробництва, якісний розподіл обов’язків та робочого часу працівників – запорука успіху компанії в цілому. Тому на скільки важливо оптимально організувати робочий процес, щоб покращити швидкість виробництва та не втратити якість мають знати всі керівники підприємств.

Ось чому під час березневого модуля члени групи Executive MBA під керівництвом незрівнянної Людмили Батенко в рамках курсу "Операційний менеджмент" відвідали виробничі потужності компанії K&S Group у місті Житомир.

Цього року одразу два виробництва компанії у Луцьку та Житомирі отримали Нагороду Special Performance Award 2022 за особливу продуктивність навіть під час війни. Тому їм є чим пишатись та чому навчити наших слухачів.

 

Якщо ви боїтеся навчатися, бо занадто дорослі, ви точно не самотні. «Що, якщо?» та почуття незахищеності набагато більш поширені, ніж ви думаєте.

Ми звернулися до студентів МВА із запитом поділитися своїми страхами та бар’єрами перед навчанням і порівняти з реальністю.

 

Виділили такі основні страхи:

 

Що являє собою ваш бізнес? Яка ваша бізнес-модель? Чи є вона ефективною?

Цього тижня на модулі програми General MBA розглядали бізнес-моделі наших студентів разом з викладачем МІБ Олександром Мертенсом.

 

Створення ефективної бізнес-моделі може початися з якоїсь однієї ідеї, інноваційного продукту (ціннісної пропозиції) або навіть якоїсь із його властивостей, нової технології чи конфігурації та способів взаємодії компанії в мережі створення цінності. Але якщо бізнес-модель, заснована на «ідеї» – лише якась "схема" бізнесу, яку можуть повторити інші, вона зовсім не обов'язково створить стійку конкурентну перевагу. Успішна бізнес-модель – це результат цілеспрямованих дій (множини послідовних «виборів» із наявних альтернатив), що створюють стійкі наслідки – активи, які не можуть бути швидко та дешево відтворені іншими. Виділяють три основні типи вибору:

 

Дата: 30 березня 2023 (четвер), 18:30

 

Місце: онлайн-платформа ZOOM

 

Кого запрошуємо:

  • власників та топменеджерів великих компаній;
  • підприємців із сегмента малого та середнього бізнесу;
  • керівників різного рівня;
  • фахівців, що планують управлінську кар’єру;
  • тих, хто планує створити власний бізнес.

 

Репутація все більше використовується як «основний показник» бізнес ефективності та пов’язана з фінансовою ефективністю. Адже довіра – це валюта нової економіки. Саме тому на програмах МВА в Міжнародному інституті бізнесу в нас є курс з управління репутацією. Ось про це і говорили на попередньому модулі програми Ukrainian MBA.

 

Однією з особливостей МІБ, як освітнього закладу, є нетворкінг, який наш кампус створює для своїх слухачів. Починаючи від простого навантаження аудиторій, гамору на перервах, закінчуючи яскравими Communication Weeks, які органічно вписані у навчальний план.

Під час відновлення навчання в МІБ ми навмисне розмістили навчальні календарі груп у різні дати, аби дати можливість легшої адаптації як для самих слухачів, так і для викладачів. Але вже на другому та третьому модулі зрозуміли, що той самий «двіж», що був у МІБ колись можна відроджувати.

 

Як поглибити ідею? Як розкрити її потенціал і можливості? Саме цьому буде присвячена і публікація, і головний напрямок застосування нового інструменту (1), з яким автор має на меті познайомити свого читача.

Одразу ж зазначимо, що мова піде про бізнес-ідею, хоча використовувати інструмент про який йдеться, можливо й не тільки для бізнес діяльності. Власне і його походження не мало жодного відношення до бізнесу. Колись, ще у дитинстві, автору цих рядків його рідний батько розказав наступний анекдот.